ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ
Στα πλαίσια του μαθήματος της Οικοδομικής, η Γ΄Τάξη του Τομέα Δομικών Έργων του σχολείου μας, επισκέφτηκε ένα εργοτάξιο ενός υπό κατασκευή δυόροφου κτιρίου στη Μυτιλήνη. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν πως γίνεται το ξεκαλούπωμα μιας θεμελίωσης και ποια μέτρα προστασίας πρέπει να ακολουθούνται απ' όλου τους εργαζομένους και τους επισκέπτες που βρίσκονται σε ένα εργοτάξιο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου